ستاره سرخ

ستاره سرخ

رهسپار با ولایت تا شهادت

مصطفی
مصطفی

فقط حیدر(ع) امیرالمومنین است

موضوعات

عکس

عکس مذهبی

عکس ورزشی

عکس عاشقانه

فیلم

دانلود


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ستاره سرخ و آدرس stareiran.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پیوند ها

خبرتحلیلی313

کیت اگزوز

زنون قوی

چراغ لیزری دوچرخه

مطالب اخير

شهید جهاد مغنیه

شهید مدافع حرم محسن حججی

خبر تحلیلی313

تحویل سال نو ... خانواده های شهدا در کنار مزار شهدا

تحویل سال نو در شلمچه

بارش برف در دومین روز سال 1393 در حرم حضرت علی بن موسی الرضا(ع)

نگاه به نا محرم

love..............

شارژ رایگان همراه اول در ایام نوروز

افسران جنگ نرم

پست ترین انسان

حجاب و خوبی

عکس آقا

چفیه و چادر

امام رئوف

سینما و انقلاب

پسر حزب الهی

رسوایی

زنان مومن

نازنین

و الله مخرج ما کنتم تکتمون

رابطه سلفی ها و اسرائیل

ابو تراب

مجید و بی بی

لطیفه تلخ

شهید دفاع از حرم حضرت زینب سلام الله علیها

70 میلیون

دعا برای عاقبت به خیری

نوبت به نوبت

جمعه دگر......

نويسندگان

مصطفی

پیوند های روزانه

پایگاه خبر تحلیلی 313

کیت اگزوز ریموت دار برقی

ارسال هوایی بار از چین

خرید از علی اکسپرس

الوقلیون

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

وبلاگ دهی LoxBlog.Com

امكانات جانبي

RSS 2.0


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 56
بازدید هفته : 65
بازدید ماه : 333
بازدید کل : 10816
تعداد مطالب : 554
تعداد نظرات : 39
تعداد آنلاین : 1






در اين وبلاگ
در كل اينترنت
چاپ این صفحه

سخن با اسراییل

با رژیم صهیونیستی باید به زبان خودش سخن گفت
 
 


 
 
با تاكید بر انتقام‌گیری خون شهدا از رژیم‌صهیونیستی؛
نصرالله: تحولات منطقه‌ حاصل فروپاشی حاكمیت آمریكاست

خبرگزاری فارس: دبیركل حزب‌الله لبنان به مناسبت گرامیداشت یاد شهدا، با بیان اینكه خون شهدای مقاومت هدر نمی‌رود، ‌تاكید كرد، تحولات منطقه حاصل فروپاشی حاكمیت آمریكاست.


 
A0714440.jpg
 

به گزارش فارس، سید حسن نصر الله دبیركل جنبش حزب الله لبنان در سخنانی به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در مجتمع سید الشهداء (ع)، اعلام كرد: شهدا راهنما و الگوی ما در مقاومت و جهاد هستند و راه و روش و زندگی آنها الگوی رزمندگان مقاومت و ارواح پاك و مطهر آنها الهام بخش ماست و ما همین جا با این شهدای گرانقدر عهد وپیمان می‌بندیم كه راه آنها را در مبارزه با دشمن ادامه خواهیم داد.

* با رژیم صهیونیستی باید به زبان خودش سخن گفت


سید حسن نصر الله پس از آن به تهدیدات سران و مقامات رژیم صهیونیستی پرداخت، در این خصوص گفت: می‌خواهم به باراك و اشكنازی و بنی‌گینتس با همان زبان خودشان كه با سربازانشان سخن می‌گویند، صحبت كنم و بگویم كه رزمندگان مقاومت اسلامی همیشه آماده دفاع از لبنان هستند و هرگاه رهبران مقاومت از آنها بخواهند لحظه‌ای در آزاد سازی الجلیل در شمال فلسطین اشغالی درنگ نخواهند كرد.


* تاكید بر گرفتن انتقام خون شهید "عماد مغنیه "


در ادامه سید حسن نصر الله تاكید كرد: خون فرمانده شهید عماد مغنیه هیچ گاه هدر نخواهد رفت و انتقام ترور وی هم چنان به قوت خود پابرجا بوده و رژیم صهیونیستی بهای سنگینی بابت آن پرداخت خواهد كرد.


وی افزود: من به رهبران و ژنرال‌های رژیم صهیونیستی می‌گویم هر جای جهان بروید و هر زمان كه وقت آن فرا برسد، بدانید انتقام خون شهید مغنیه را از شما خواهیم گرفت.


* ترس و هراس رژیم صهیونیستی دلیلی بر ضعف و ناتوانی آن


سپس دبیر كل جنبش حزب الله به سخنان باراك و ترس و هراس رژیم صهیونیستی از عدم استقرار و ثبات در منطقه پس از تغییر و تحولات روی داده در مصر و لبنان و تونس و دیگر كشورهای منطقه پرداخت و تاكید كرد: این سخنان و ترس و هراس‌ها بیانگر ضعف و سستی رژیم صهیونیستی و تو خالی بودن آن است، با این كه سال‌های سال كه از قدرت و اقتدار این رژیم و سناریوهای آینده آن برای جنگ سخن گفته می‌شد،‌اما اكنون ملاحظه می‌كنیم این سخنان یاوه سرایی‌هایی بیش نبوده است.


* تبریك به جوانان و ملت مصر


به همین مناسبت سید حسن نصر الله پیروزی انقلاب مصر بر رژیم مبارك را به ملت مصر تبریك گفت و افزود: باید به ملت مصر پیروزی این انقلاب را تبریك گفت و ما از ملت مصر تشكر ویژه داریم كه با انقلاب خود موجب آزادی رزمنده مجاهد "محمد منصور " را كه اكنون در میان شماست، فراهم نمودید .. از جوانان مصری كمال تشكر را دارم كه موجبات آزادی جوانان و از جمله محمد منصور را فراهم نمودند و من معتقدم، پس از سرنگونی حسنی مبارك مصر شاهد تغییر و تحولات بزرگی خواهد بود كه اولین بازتاب آن بی شك متوجه رژیم صهیونیستی است.


* تاكید بر حل عادلانه قضیه فلسطین


پس از آن دبیر كل جنبش حزب الله لبنان در سخنان خود به قضیه فلسطین پرداخت و تاكید كرد: عدالت و مساوات در بازگست پناهندگان و بازگرداندن مقدسات به مسلمانان و تشكیل كشوری فلسطینی از دریا تا رود و مجازات جنایتكاران جنگی است و در این شرایط است كه حق و حقوق ملت فلسطینی ادا و عدالت و امنیت و آرامش دائمی بر منطقه حاكم خواهد می‌شود و رهبران فریب خورده فلسطینی بدانند رفتن درپی صلح دروغین و دادن امتیازات به رژیم صهیونیستی حق را به صاحبان حق بازنمی گرداند.


* چرا آمریكا مدعی صلح در جهان، آرامش را برقرار نمی‌كند؟


در ادامه نصرالله این سوال را مطرح كرد كه دولت آمریكا كه این همه مدعی صلح و آرامش و ثبات در جهان است كجاست تا بیاید و آرامش را در منطقه خاورمیانه برقرار كند و حق را به صاحبان آن برگرداند و دادگاهی برای مجازات و محاكمه جنایتكاران جنگی تشكیل دهد؟


* تاكید بر تشكیل دولت وحدت ملی لبنان


سپس سید حسن نصر الله به مسائل داخلی لبنان پرداخت و گفت: مهم تر از هر چیز و اصل، تشكیل دولت وحدت ملی در لبنان است و باید در كشور دولتی تشكیل شود، چرا كه كشور بدون دولت نمی تواند به حیات خویش ادامه دهد.

دبیركل جنبش حزب الله تاكید كرد: لبنان نیازمند دولتی قدرتمند و مسئولیت پذیر است تا به مشكلات مردم رسیدگی كند و به جای سخنان بیگانگان به دردهای ملت لبنان گوش فرادهد.

* هدف مقاومت است نه خلع سلاح آن


وی با زیر سوال بردن كسانی كه به هر ترفندی متوسل می شوند تا دولت میقاتی را زیر سوال ببرند، پرسید: آیا راه حل مسئله روی آوردن به بهانه ها و دستاویزهایی چون گرفتن سلاح مقاومت از آن است یا بازگرداندن اموال غارت شده؟


وی افزود: اگر برخی بر این باورند كه مقاومت در لبنان نباید سلاح بدست داشته باشد و به این باور رسیده‌اند پس چرا در مورد آن بحث می‌كنند؟ ‌آنها باید به جای بحث عمل كنند، در حالی كه به نظر من بحث اساسی در لبنان نه سلاح مقاومت كه خود مقاومت است و برخی می‌خواهند مقاومت را سركوب كنند.


* تحولات منطقه‌ای حاصل فروپاشی حاكمیت آمریكا در منطقه‌


سید حسن نصر الله از یك سو آنچه در لبنان و از سوی دیگر در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا اتفاق افتاده و می‌افتد، رهاورد فروپاشی حاكمیت آمریكا بر منطقه دانست و تاكید كرد: كسانی كه به جای تكیه بر مردم خویش به خارج و بیگانگانان تكیه كردند، بزرگترین خطا را مرتكب شدند.


مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت "سید عباس موسوی " و سید و سالار شهدای مقاومت اسلامی لبنان و "شیخ راغب حرب " شیخ شهدا و حاج "عماد مغنیه " فرمانده بزرگ مقاومت ساعت سه بعد از ظهر روز گذشته در مجتمع سید الشهداء در ضاحیه در جنوب لبنان برگزار شد.


* حضور "سامی شهاب " در مراسم گرامیداشت شهدا


در این مراسم "سامی شهاب " اسیر آزاد شده از بند زندان‌های رژیم حسنی مبارك نیز حضور داشت و مورد استقبال سید حسن نصر الله قرار گرفت. در این مراسم "یاسر عباس موسوی " فرزند شهید عباس موسوی نیز سخنانی ایراد كرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 28 بهمن 1389برچسب:,

|